Vrei să-ţi protejezi locuinţa?

După bradul de Crăciun al Millennium Bank şi cele peste 100 de orhidee ale oazei Lenor din subteran, Piaţa Unirii găzduieşte o nouă execuţie publicitară neconvenţională: casa în flăcări, aprinsă de BCR Asigurări, pentru a promova Asigurarea Complexă de Locuinţă. Execuţie de outdoor, proiectul reconstituie un incendiu la acoperişul unei case din chibrituri, senzaţia de ardere fiind redată cu ajutorul unui simulator de foc, precum şi graţie grinzilor din lemn masiv, arse parţial, din care e format, se arată în comunicatul The Group. Vizibilă şi pe timpul nopţii, dat fiind sistemul de ecleraj, construcţia de peste şapte metri e un schelet metalic îmbrăcat în lemn, proiectare a lui Lucian Negrei, Profesor Doctor Inginer la Catedra de Metal, Universitatea Tehnică de Construcţii Bucureşti.



Campania care s-a desfăşurat pînă la începutul lunii mai a.c. şi care a cunoscut promovare prin spot TV, în presă, outdoor clasic şi online, e un produs al Media Investment Communication: „Încercăm tot timpul să inovăm şi să realizăm proiecte cît mai creative pentru clienţii noştri. Pe o piaţă media tot mai aglomerată de mesaje şi de suporturi, trebuie să găsim moduri inedite de a ajunge la consumatori şi de a ramane în mintea acestora. O căsuţă de chibrituri în flăcari este un astfel de mijloc”, menţiona Dan Balotescu, Managing Partner Media Investment.


Via


Niciun comentariu: