
Încă mai sînt pe asfalt şi anunţau, în apropierea trecerilor de pietoni, Prima ediţie a Festivalului de Teatru Euro-Art, Iaşi. Un teasing e un demers anunţător de campanie (publicitară), cam ce au făcut cei de la GMP pentru Dumitru Oprea în electorale, numai că au uitat să şi pună ceva dincolo de fermoarul care a rămas deschis şi atît (strict publicitar vorbind). Abia cînd m-a prins panoul cu pricina "Bine ai venit! Deocamdată închis." (au mai fost şi stickerele care-ţi lipeau uşa blocului şi hangerele cu acelaşi mesaj), în Fundaţie, la semafor, şi am auzit o discuţie între doi pensionari (trebuie să fi fost) cum că s-ar deschide vreun supermarket, am înţeles şi eu nevoia patternurilor în neconvenţional: prima venise Felicia cu petele policrome de pe asfalt (şi de pe spatele biletelor de tramvai) care "dau culoare vieţii". Numai că festivalul a trecut, petele au rămas şi lîngă ele au răsărit altele, gravez.ro. Şi dacă or să mai apară încă un rînd şi încă unul, mă întreb ce are să mai fi aşa… inedit.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu