Nu e nici osteopatie, nici energie eoliană cum am fost eu însămi tentată să cred. Înseamnă canale noi de comunicare, de la fructe (pe care pot să fac reclamă la vreun preparat polivitaminic) la părţi ale corpului uman (cum ar fi cupele sutienelor femeilor de moravuri uşoare, li se mai zice prostituate). În România, ar însemna expunere neconvenţională în spaţii inedite (eu nu le găsesc defel, pentru mine fiind un indoor updatat): toalete - restroom advertising (panouri OOPS sau publicitate în oglindă, admirror, cam ce fac cei de la Casia Communications central şi în Iaşi cei de la Max Media Grup), lifturi (în sfirşit avem şi video screenuri), saloane de beauty sau săli de fitness, etc., abordări inovative în promovare cum ar fi „Se caută Enescu”, iniţiativă Orange, execuţii de gherilă, cînd un mediu cu o finalitate de sine stătătoare devine canal de promovare publicitară: să luăm un copac şi să-i agăţăm o cutie de detergent de o creangă - e o manieră ieftină de a face noul detergent ecologic Xlescu familiar posibililor cumpărători sau printuri inovative, cînd nişte isteţei fac lucru manual pe paginile publicaţiilor: litere embosate sau spirale ca aceasta Şi, în fine, campaniile care se desfăşoară pe bloguri, viralele, spoofurile... Altfel spus, tot ce înseamnă nou în advertising, e îndosariat la neconvenţionale, ca mai apoi să se perimeze cît ai clipi şi să apară altele. Şi tot aşa.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu