Promoter? Nu. Flyer? Nu întocmai. Şi, totuşi, vorbeşte… sticla comunicativă de la Redd: un recipient de aprox. doi metri care „socializează sonor”. „Cîntînd” piesa folosită drept coloană muzicală în clipul difuzat pe TV, sticla răspunde abordării propuse de agenţia de publicitate full-service Brands&Bears, responsabilă de sloganul campaniei de lansare a primei beri cu aromă de fructe din România: „Redd’s talk about it!”.
„Deocamdată nimeni nu s-a folosit de aceast tip de promovare în România pentru o bere. Sîntem primii care fac acest lucru şi ţinînd cont că Redd’s este prima bere cu gust subtil de fructe din România, legătura s-a făcut de la sine. Avantajul acestui tip de promovare de produs este că în mintea consumatorului, experienţa este de impact şi cu sigurantă memorabilă. (…)” menţiona echipa Brands&Bears.
Ineditul produs URSUS Breweries vizează un target preponderent feminin, dar şi alţi consumatori de tip yuppie.
Desfăşurată sub conceptul „Joy of life”, pe canalele TV, presă, online şi outdoor,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu