Un pas mic pentru om, un salt uriaş pentru spot TV


If it works, people will know who it’s for. If it doesn’t, they won’t.”

Ian Armstrong,

Manager of customer communications, Honda




Madrid, un avion, 19 paraşutişti şi o maşină. Ce au toate acestea în comun? Live advertul Honda, primul spot difuzat în direct de o televiziune britanică, transmis, pe 29 mai a.c., de către Channel 4. Pe parcursul a trei minute şi 20 de secunde, în timpul pauzei intercalate în reality show-ul Come Dine With Me, 19 paraşutişti, au „silabisit”, printre nori, deasupra Madridului, numele corporaţiei multinaţionale, în spiritul sloganului noii campanii Honda (Accord): „Difficult is worth doing”.



Şi, pe drept cuvînt, a meritat osteneala: toate ziarele, inclusiv ediţiile online au livrat informaţia publicului larg. Fără efecte speciale (CGI, computer generated imagery), conceptul agenţiei de comunicare specializată pe marketing B2B, 4Creative, poate fi catalogat drept veritabil Black Pencil. Se zvoneşte chiar că executanţii fie ar fi reuşit scrierea logoului, fie nu ar mai fi deshis paraşutele. Publicitar conchizînd, se pare că sky’s (really) the limit!

Via 1 şi 2



Vezi şi HONDA Live advert - with Socks

Destul de amuzant

Un comentariu:

Carina spunea...

Am vazut clipul cu inregistrarea de la transmisiunea live chiar a doua zi dupa ce e avut loc in Londra (cred) E o nebunie si e superb ce au facut.

Bine, intreaga campanie e grozava si probabil vom mai vedea multe executii frumoase de acum...Difficult is worth doing :)