Please enjoy it responsibly

Oriunde, oricînd şi oricum: Start a party!” e mesajul campaniei J&B (Justerini & Brooks). Începînd cu lumea mondenă a Las Vegasului, unde şi-a întîlnit binecunoscuţii consumatori Dean Martin şi Rat Pack şi continuînd cu evenimentele de pe coastele Ibizei, whisky-scotch-ul asociat cu buna dispoziţie şi sociabilizarea nu ratează vreo petrecere. Lansată în peste 20 de ţări, între care se numără şi Turcia, unde a debutat printr-un party la shopping mallul premium Kanyon din Istanbul, campania a ajuns şi în România, anunţată de globurile disco de mari dimensiuni amplasate în complexele de cumpărături din capitală. Totodată, o serie de evenimente inedite au fost promovate în presă, online şi prin promoţii în baruri sau la punctele de vînzare, comunicarea BTL revenindu-i agenţiei de servicii de brand activation a Ogilvy Group, Ogilvy Action România.



Aşadar, J&B aduce globurile anunţătoare de binedispunere, propunînd drept condiţie sine qua non disponibilitatea pentru spontaneitate în destindere: o petrecere nu are nevoie de un cadru anume sau de varii motive, ci de o stare. Secretul: păstrarea echilibrului, punct central în campania (de responsabilizare) a brandului lider mondial de „party whisky”.



Cu vînzări de peste 6 milioane de baxuri pe an, J&B e numărul 1 în Europa şi al doilea la nivel mondial, potrivit Diageo, producător mondial de băuturi alcoolice premium (Smirnoff, Guinness, Johnnie Walker, Baileys, José Cuervo, Captain Morgan, Tanqueray).

Via

Print

Citeşte şi 2.500 de oameni la "Start a party!" J&B şi Party-ul din Bucureşti

Niciun comentariu: