Copilul (Bonus de bronz. Innovative print)

Dintr-un contract de 10. 000 de euro şi lapte sibian a ieşit un Bronze Lion. Altfel spus, agenţia independentă integrată GMP Advertising a încheiat cu producătorul de lactate Carpalat, în anul 2006, un contract de promovare, oferind drept bonus lucrarea Note”, Mîndra 2”, pentru care a obţinut un leu de bronz la Cannes Lions.

„Mami, am băut lăpticul. Sînt jos la fotbal”, apărea scris în relief, sub sloganul „Milk makes you stronger”.

Via

Totodată, „Notele” au primit şi un bronz la Premiile de excelenţa creativă Eurobest 2006, la secţiunea Print.

Acelaşi mesaj, publicat în două rînduri, pe prima, respectiv penultima pagină din Zile şi Nopţi, peste conţinutul propriu-zis al paginii, cu un cost de 1. 500 de euro.

Via


Niciun comentariu: