Cum vrea muşchii ei

sau despre cît e de puternic mesajul publicitar în sălile de fitness.

Un studiu de cercetare cantitativă realizat de ISRA Center Marketing Research a confirmat eficienţa plasării materialelor publicitare în sălile de fitness, dată fiind durata prelungită a unei şedinţe de întreţinere corporală spre cca. 80 - 90 de minute, de unde şi rata ridicată de reţinere: 44, 2 % din respondenţi au plasat sala de fitness, ca mediu de expunere publicitară, înaintea vestiarelor, 33, 9 % indicînd plasma display-urile ca mijloc de prezentare preferat, alţi 54,7 % menţionînd, pe lîngă acestea, şi panourile publicitare.




Via


Indoor Media, lider pe piaţa furnizorilor de publicitate indoor, lansată în luna august a anului 2004 şi devenită companie a trustului MediaPro (aprilie 2006), activează într-o reţea de localuri din Capitală pe trei medii: educaţional (universitar: în cămine şi în campusuri, în 124 de spaţii, cu un recall de 85 %, şi preuniversitar: licee şi cămine, în 35 de spaţii), săli premium de fitness (75 spaţii high-class, 85 % din numărul de săli din Bucureşti şi 27. 500 de targetaţi zilnic) şi în cinematografe (11 săli, între care cele mai importante: CinemaPRO şi Hollywood Multiplex Bucureşti Mall - plasmă cu diagonala de 127 cm -, cu un trafic lunar de cca. 70. 000 de persoane), printre clienţi numărîndu-se: Coca-Cola, Vodafone, Danone etc. De asemenea, compania dispune de o reţea de 118 plasma display-uri, Top Fitness TV, amplasate în 55 de cluburi de fitness din Capitală, beneficiind de aprox. 22. 700 targetaţi şi susţine alte proiecte precum publicitatea p echipamente sportive sau aparate de exerciţii.

Niciun comentariu: