Desfăşurată sub sloganul „Am adunat tot ce-ţi place să citeşti într-o revistă”, pe canalele: online, outdoor, print, radio, TV, noua campanie a autodeclaratei „cea mai curajoasă revistă de femei”, Tabu, lansată în aprilie a.c., a cunoscut şi expunere în medii neconvenţionale.
Dacă cele 1+2 spoturi TV a cîte 30 de secunde surprindeau cinci trimiteri către situaţii ideale, umoristic împachetate: afişul ce anunţă reduceri non-stop de 98%, biletul lăsat fiicei de mama plecată să-şi facă ea însăşi implant de silicon (Ce, numai tu?), ciocolata Mănîncă şi slăbeşte, locul de parcare (Rezervat pentru soţia mea, Mara), scrisul de pe oglinda aburită din baie (Nu-l suna!) pe patenerul care a greşit, iar printurile au ilustrat fiecare din ipostazele de mai sus, mesajele comunicate neconvenţional au mers pe aceeaşi linie (Banii băgaţi în poşete şi pantofi sînt o investiţie foarte bună, Cu rujul ăsta sigur o să faci furori), putînd fi regăsite în băile HORECA (oglinzi) şi pe mînerele de la metrou (şi cele personalizate: Această poziţie iţi face braţe ca ale Madonnei şi Să nu-ţi pară rău după el, chiar dacă te lua tot timpul cu maşina).
Un alt proiect interesant al „celei mai curajoase reviste de femei” e cel ce se va derula în intervalul 24 aprilie 2008 - 5 iunie 2009, care îşi propune scrierea primului roman Tabu, realizare colectivă ce va fi publicată în colecţia Cocktail a Editurii Humanitas Fiction: pornind de la un prim capitol pilot, redactat de un editor specializat, care poate fi parcurs pe situl publicaţiei şi care o înfăţişează pe jurnalista de lifestyle la magazinul glossy „Buzz Magazin”, Liza, cititoarele pot contribui la scrierea celorlalte 15 capitole.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu