La metrou

Unirea la Tropice. În plină iarnă, Lenor îmbălsămează metroul cu aer tropical


Butaforie şi un ecran interactiv care aduce la picioarele privitorului peşti înotînd sînt inovaţiile campaniei noii variante a produsului Procter & Gamble, Lenor Tropical Fresh, care debuta (1 februarie a.c.) pe un canal clasic, televiziunea, cu un spot filmat în Costa Rica.


Via

Vezi video

Semnatara execuţiei prezente în staţia de metrou Unirea timp de două săptămîni e echipa agenţiei de publicitate Grey Bucharest, alcătuită din copywriter Cristina Popescu, art director Arpad Fekete, creative directors Claudiu Dobriţă şi Ştefan Vasilache, Client Service Roxana Mătăşel. E dovadă că poţi fi inovator şi într-o zonă pe care mai toată lumea o consideră plicticoasă, prafuită. Cu atît mai mult cu cît o faci într-un mod atît de relevant, pornind de la o idee simplă. Mulţi nu credeau c-o să ne iasă, la un moment dat nici noi nu mai credeam. E minunat să vezi impactul pe care îl are execuţia şi toată agitaţia pe care o creează”, declara Claudiu Dobriţă, Director de Creaţie Grey Bucharest.

Un alt proiect aparte, concept al agenţiei de publicitate full-service MacCann Erickson, a fost realizat în Pasajul Unirii: o pseudo-pajişte - prelungire a unui panou, implementat pentru advertiserul Dorna.



Urmînd aceeaşi linie, agenţia a optat pentru o decorare a treptelor care duc spre fast-foodul McDonald’s din staţia de metrou Unirii 2 cu oferta promoţională a momentului.




Reclamele iau cu asalt staţiile de metrou

Despre eficienţa campaniilor publicitare la metrou


Niciun comentariu: