Publicitate în mişcare

Formă de outdoor neconvenţional, afişajul mobil avînd la bază PVC backlituri rulabile e o inovaţie premiată, în anul 1997, la Salonul Internaţional al Invenţiilor, Tehnicilor şi Produselor Noi de la Geneva. Francizat şi în România din ianuarie 2004, Mobil’ Affiche desfăşoară campanii pentru advertiseri ca McDonald's, Orange, Coca Cola, Radio21, RFI, Praktiker, MrBricolage, Bricostore, Utra Pro Computers, Romtrans, Altex, Opera Naţională. Expunerea publicitară locală prezintă, de altfel, avantajul full brandingului: dacă în alte state se merge pe rularea de mesaje publicitare pentru varii firme (în limita celor 21 de backlituri), filiala neaoşă închiriază întreg echipamentul unei singure companii.



Dezavantajul l-ar constitui, ca în cazul celor mai multe execuţii de outdoor, aproximarea indicatorilor de receptare: “Din păcate, în acest moment, în afară de TV, nu avem date de audienţă care să ne ajute să calculăm corect indicatorul. Deşi s-au încercat unele măsurători pentru outdoor, personal nu cred că outdoor-ul poate furniza date concrete despre persoanele care vizualizează reclamele. Dacă ai 1.000 de vizualizări, cu siguranţă există persoane care văd de mai multe ori pe zi reclama (fiind încluşi în cei 1.000), rezultînd o deformare a realităţii şi implicit rezultate incorecte ale indicatorilor (reach, GRP, CPT etc.), declara Bogdan Mogoroaşe, Account Executive Mobil Affiche.

De asemenea, chiria lunară e sensibil redusă comparativ cu preţurile practicate de diferitele canale clasice (între 6.000 şi 8.500 de euro pe lună).

Niciun comentariu: