ADfel 2.0

Spectacolul de publicitate” a debutat cu dezvăluirea veritabilelor intenţii ale lui Maximilian, medium vînzător de publicitate sufletelor de pe tărîmul celălalt, într-un making of al campaniei de promovare a festivalului. În celelalte şase zile s-a încercat împăturirea în opt a celor 5. 000 de coli-aduri galbene puse la dispoziţia participanţilor, concept D.I.Y. (Do It Yourself) media al agenţiei de publicitate Sister&Co pentru Supradyn, precum şi răzuirea sisifică (odată un strat îndepărtat, se ivea un altul) a celorlalte 2. 000, spre a sublinia ideea unei sarcini greu de îndeplinit, dată fiind lipsa de energie, care ar fi putut fi înlăturată de complexul de minerale şi de vitamine; s-a participat la un concurs de bancuri seci, premiile un pic mai înţepătoare oferite de Schweppes fiind trei cactuşi, s-a jucat Spînzurătoarea prin S.M.S. (Play on!), premiile fiind acordate de Fanta; s-au confecţionat, în cadrul unui atelier ecologic creativ, din materialele reciclabile, costume reprezentînd cîte un tip de poluare a aerului („Noxele îţi dau aripi”), a apelor („Eşti ceea ce deversezi”), fonică („Viitorul sună tare”), socială („Scene de violenţă moderată”), de către cinci membre ale Asociaţiei Salvaţi Delta - Academia Caţavencu; s-a jucat fusbal şi s-au pescuit seminţe, astfel mergîndu-se pe linia Nutline - Campanie de destresare; s-au făcut ştampilări cu mesajul „eşti murdar pe mînă” în spiritul Sprite - Spune pe bune! etc.


Niciun comentariu: