„Am pătruns în gaura de şarpe în care ai stat ascuns
Am tras aer în piept, ne-am concentrat şi-am dat în plîns
Fiecare centimentru e o capcana letală
Ăsta-i şifonier sau o adevărată sobă medievală?
Televizorul e în comă, şi-a luat liber azi-noapte
Şi-acum parcă transimite Cutremurul din ‘77
Te întrebi de ce fetele tremură şi te plimbă prin parc
Sînt speriate, zgîriate, au pe spate urme de arc
Acest decor sperie şi fantoma unei femei, te-am băgat la idei ?
Avem soluţia, e timpul să vrei...”

Via
Promoţia comunicată 360°, Pimp my Bedroom, desfăşurată în intervalul 24 septembrie - 31 decembrie 2007, de către echipele agenţiei de media MindShare şi a reţelei globale de servicii de brand activation OgilvyAction, parte a Ogilvy Group, pentru clientul Unilever, brandul AXE, pe medii atent targetate (radio, televiziune, video online, website) a plecat de la nevoia de a personaliza dormitorul tinerilor, „în ideea de a deveni emblematic pentru puterea de seducţie AXE”.
Iniţial show de televiziune, propunere venită dinspre grupul de comunicare Lowe&Partners, proiectul a fost dezvoltat de MindShare într-un format de televiziune al cărui co-producător este (alături de casa de producţie ADDA), răspunzînd totodată de promovarea şi parcursul programului.
Astfel, fiecare tînăr interesat trimitea un S.M.S. cu un cod imprimat pe un produs AXE, cîştigătorul alegîndu-se cu o reamenajare a dormitorului propriu, în concordanţă cu personalitatea sa, de către cunoscuta formaţie hip-hop, Paraziţii, „lideri de atitudine ai noii generaţii”, şi, implicit, cu o apariţie în cadrul show-ului care a rulat timp de 30 de minute, în prime time, pe parcursul a opt săptămîni, pe postul Prima TV.
Totodată, pe situl creat de către OgilvyAction (care, de altfel, a înregistrat - într-o perioadă de 10 săptămîni -, 95.000 de vizitatori unici), se putea redecora virtual o cameră, folosindu-se de elementele puse la dispoziţie de AXE şi urmări promoul creat de Paraziţii sau selecţii ale emisiunii de televiziune.


„Promoţia Pimp My Bedroom este un exemplu strălucit de proiect neconvenţional care generează atît succes comercial pentru client, cît şi reputaţie creativă pentru agenţie. Această campanie a demonstrat că obiectivele de brand precum creşterea vînzărilor şi construcţia imaginii de marcă nu trebuie niciodată privite drept două obiective divergente, ci complementare, putînd fi indeplinite simultan” declara Bogdan Toacse, Category Manager Deo, Unilever SCE.
Citeşte şi Vila Plăcerilor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu