Departament de cercetare al MV.com, ulterior dezvoltat în companie distinctă - pe fondul lipsei unor soluţionări tehnice în implementarea execuţiilor neconvenţionale şi din dorinţa iniţiatorului proiectului de a-şi dedica timpul cercetării, lăsînd compania (n.a. MV.com) General Managerului Andreea Pali - AHA Media, s-a lansat în decembrie 2007, fiind specializată în servicii de consultanţă în punerea în practică a ideilor inovatoare.
„Avem o industrie de marketing şi publicitate cu multe idei creative, dar nu avem întotdeauna suficiente soluţii tehnice pentru a implementa respectivele idei. Prin urmare sînt multe idei care mor pentru că pur şi simplu «nu se pot face». Atît agenţiile de publicitate, cît şi clienţii se plîng din acest motiv. Oferind consultanţă în acest sens, AHA Media pune la dispoziţia clienţilor şi agenţiilor care caută soluţii de implementare expertiza tehnica necesară, atît din punct de vedere al comunicării, cît şi din punct de vedere ingineresc. Practic, beneficiind de experienţa şi cunoştintele necesare, vom încerca să ajutăm industria să implementeze ideile pe care le creează şi pe care nu ştiu cum să le producă”, declara Marian Costache, Managing Director, AHA Media.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu