Atît pe fondul suprasaturării cu varii mesaje de lansare/dezvoltare de brand a canalelor clasice, cît mai ales dat fiind avantajul conferit de raportul optim costuri reduse - interacţiune ridicată a consumatorului cu produsul, tot mai multe companii optează pentru o expunere publicitară în emisiuni radio/TV sau pentru un product placement în reality show-uri: „Venind cu soluţii creative, proiectele speciale comunică mult mai eficient şi mai targetat, reuşind, în multe situaţii, să se apropie de consumator mult mai natural, fiind şi mult mai uşor de asimilat, mai ales cînd este vorba de proiecte care interacţionează direct cu publicul-ţintă”, menţiona Gabriela Trăistaru, media planner în cadrul agenţiei Mediaedge:cia.
Aşadar, divertismentul vinde publicitate e concluzia unui studiu realizat de compania de cercetare PQ Media, conform căruia, în ultimii cinci ani, volumul campaniilor de promovare prin intermediul producţiilor radio şi TV s-a dublat: cinci miliarde euro în 2007, cu 15% mai mult decît un an anterior, la nivel global.
Citeşte şi Mediile alternative din S.U.A. vor atrage bugete în creştere
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu